e-Concierge

Via deze pagina krijgt u toegang tot de diverse diensten in en rondom het flatgebouw.

Let op: Voor sommige diensten (b.v. het reserveren van logeerkamers en het kopen van wasmunten) is een vergoeding verschuldigd. U kunt alleen gebruik maken van deze diensten wanneer u een incassomachtiging heeft afgegeven? Heeft u dat nog niet gedaan, neem dan contact op met VvE Compleet (www.vvecompleet.nl) om dit te regelen.

Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier

Storing doorgeven (alleen voor eigenaren, inlog via VvE Compleet)

Is er een niet-urgente storing in de gemeenschappelijke ruimten? Dan kunt u deze doorgeven aan VvE Compleet via het VvE Portaal. Klik op ‘Gebouwbeheer’ en dan op ‘Reperatieverzoek melden’. Huurt u een woning? Neem dan contact op met uw verhuurder.

Bij spoed kunt u bellen met 053-4321943. Buiten kantooruren krijgt u een bandje te horen met hierop het dienstdoende noodtelefoonnummer. 

Bestellen van wasmunten
Via dit formulier kunt u munten bestellen voor het was- en drooglokaal.

Aanvragen van een logeerkamer
Via dit formulier kunt u een logeerkamer reserveren. U krijgt z.s.m. bericht of een reservering op het gewenste tijdstip mogelijk is.

Bestellen van een nieuwe (chip-)sleutel
Wilt u een sleutel bestellen van de voor- of achterdeur van het flatgebouw? Of de poort naar de tuin? Dat kan via dit formulier

Nieuwe plek voor de fiets aanvragen

Stuur hiervoor een e-mail naar de bewonerscommissie.

  • Wilt u wisselen met een andere bewoner? Overleg dan eerst met hem/haar. 
  • De ruimte is beperkt, waardoor niet ieder verzoek ingewilligd kan worden. Zie het huishoudelijk reglement voor de regels. 

Nieuwe naambordje aanvragen

Stuur hiervoor een e-mail naar de bewonerscommissie. Tegen betaling (15 euro) krijgt u een nieuw/extra bordje. Bij verhuizing krijgt u automatisch een nieuw naambordje; u hoeft dat niet te bestellen. 

Idee doorgeven aan de bewonerscommissie

Heeft u een idee voor de bewonerscommissie? Stuur dan een e-mail. Houd er rekening mee dat veel zaken besproken en besloten dienen te worden op de jaarlijkse vergadering van eigenaars. 

Administratie van de VvE (alleen voor eigenaren, inlog via VvE Compleet)
Op deze pagina kunt u o.a. inzien hoeveel servicekosten u betaalt en wat uw aandeel is in het reservefonds van de VvE (klik op ‘Mijn pagina’).

Inzien meterstanden verwarming
Via Mijn Energie Coach van Techem kunt u inzien hoeveel eenheden u heeft verbruikt en hoe dit zich verhoudt tot andere appartementen. Ook zijn er handige bespaartips. Klik hier als u nog geen inlogcode heeft.

Afspraak maken voor een ballotagegesprek
Wilt u toestemming aanvragen voor bewoning? Neem dan contact op met VvE Compleet voor het maken van een afspraak. Houd rekening met een doorlooptijd van maximaal 4 weken na het toestemmingsgesprek. Het gesprek wordt doorgaans gepland op de eerste woensdag van de maand om 19:00 uur, voorafgaand aan de vergadering van de bewonerscommissie.

U vindt hier de benodigde toestemmingsformulieren:

(In het formulier staat nog de laatste woensdag van de maand, inmiddels is dit veranderd naar de eerste woensdag van de maand)